کد خبر: 88638742
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 بهمن 1395
خانه » سایت های خبری » زمان » با موضع ترامپ علیه ایران مخالفیم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد روسیه با موضع دولت آمریکا مبنی بر اینکه ایران کشوری تروریستی است، موافق نیست.وی به خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا مواضع مسکو و واشنگتن در خصوص ایران موجب ایجاد مانعی در مسیر برقراری روابط میان روسیه و آمریکا می شود، گفت: «بر کسی پوشیده نیست که مواضع مسکو و واشنگتن کاملاً در خصوص طیف وسیعی از سیاست های بین المللی و منطقه ای متفاوت است. این مسئله نمی تواند و نباید به مانعی در مسیر برقراری ارتباطات عادی و روابط متقابلاً عملی و سودمند بین روسیه و آمریکا تبدیل شود».

به گزارش چی 24 به نقل از زمان:

به گزارش زمان به نقل از خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد با موضع «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ایران «کشوری تروریستی»است، موافق نیستیم.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد، که مسکو و واشنگتن مواضع متفاوتی در خصوص مسائل جهانی دارند اما این امر نباید مانع برقراری روابط متقابلاً سودمند شود.

وی به خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا مواضع مسکو و واشنگتن در خصوص ایران موجب ایجاد مانعی در مسیر برقراری روابط میان روسیه و آمریکا می‌شود، گفت: «بر کسی پوشیده نیست که مواضع مسکو و واشنگتن کاملاً در خصوص طیف وسی

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین